هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا بجد انا خايف

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
الجنرال والحب

انا بجد انا خايف Empty
مُساهمةموضوع: انا بجد انا خايف   انا بجد انا خايف Icon_minitime1الثلاثاء أكتوبر 06, 2009 8:23 pm

أنا بجد خايف
،،،

صدقيني أنا خايف حتى وأنتِ معايه ،،،، خايف أكون بحلم بمجرد ما أصحا تنتهي الحكاية ،،،، خايف تضيعي مني بعد ما لقيتك ،،، بعد ما صحيتي أحاسيس ماتت من سنين جوايه ،،،، أحاسيس عمري ما حسيت بها غير لما لقيتك ،،،، صدقيني دخلتي حياتي أزاي مش عارف ،،،، اللي اعرفه إني بجد حبيت الدنيا وحبيتك ،،،، حياتي قبلك كلها كانت خوف ورعب ،،،، عمري ما حسيت بأمان ،،،، عمري ما حسيت بحب ،،،، كل مراحل حياتي وأجمل ما فيها وهم وكذب ،،،، كل واحد بيلعب ع التاني ،،،، الأول كذاب والتاني أناني ،،،، فين تلاقي الأمان ...؟ في زمن لا معروف فيه اللي وفى ،،،، ولا معروف فيه اللي خان ،،،، بخاف من وأنا طفل صغير ،،،، طفل صغير بيدور ع الحنان ،،،، طفل يا ما بكي في ليالي ظلمه من الخوف ،،،، طفل يا ما بكى من الحرمان ،،،، إنسان عادي ،،،، إنسان ذي أي إنسان ،،،، إنسان عمره ما حس بذرة أمان ،،،، لف على قد ما لف ،،،،، وأتغرب على قد ما أتغرب يقرب من الحب والحب يهرب ،،،، بيهرب ليه مش عارف ،،،، كل اللي اعرفه بجد إني خايف ،،،، خايف ليه مش عارف ،،،، صدقيني بجد خايف ،،، خايف حتى وأنتِ معايه ،،،، خايف أكون بحلم ،،،، وتضيعي بمجرد ما افتح عيني ،،،، خايف تضيعي وتنتهي الحكاية ،،،، من بعد ما صحيتي أحاسيس من سنين ماتت جوايه ،،،، بس عندي رغبه شديدة في طلبين ،،،، الأول ضميني ،،،، والتاني ضميني أوي ،،،، لأني بجد بجد أنا خايف أوي ،،،، لكن خايف ليه مش عارف > > .
كازنوفا

كازنوفا

انا بجد انا خايف Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا بجد انا خايف   انا بجد انا خايف Icon_minitime1السبت أكتوبر 24, 2009 1:49 am

يا جدع ما تقولش كده كلنا معاك هتخاف من ايه بس

طب استنى هقدلك النور عشان متخفش

انا بجد انا خايف Icon_mad

جامد يا جينرال والله اوعى تزعل
tamatem

tamatem

انا بجد انا خايف Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا بجد انا خايف   انا بجد انا خايف Icon_minitime1السبت أكتوبر 24, 2009 4:14 pm

جميل جدا جنرال

تسلم على الخاطره الجميله دى

تحياتى ليك انا بجد انا خايف Icon_smile
rose of romance
مشرف عام
مشرف عام
rose of romance

انا بجد انا خايف Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا بجد انا خايف   انا بجد انا خايف Icon_minitime1الخميس أكتوبر 29, 2009 2:17 pm

تسلم جنرال

جميله جدااااااااااا

انا بجد انا خايف
صفحة 1 من اصل 1